Förbannade parkeringsvakter

Tanken var att bilen skulle få stå parkerad inatt eftersom det blev lite för mycket av det goda på personalfesten igår. Hade betalat parkeringsbiljett och när jag nu ska hämta bilen idag så ligger det en böteslapp på rutan. På lappen har man även konstaterat att min ruta är isig. Vad har det med saken att göra? Klart den blir isig när det har snöat hela natten och börjat frysa på? Inte nog med att jag nu ska punga ut med pengar jag hade behövt bättre till julklappar, jag ska behöva störa mig på något så obetydligt som att ruthelvetet var isigt? Nej, parkeringsvakter kan inte ha mycket att leva för.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0