world wide web - ett mycket lustigt fenomen

Sitter med min kära vän och diskuterar problemen man kan få vid en graviditet. Att se nedanför magen är ett exempel. Damen i fråga gjorde då något som jag inte kan förmå mig att hålla för mig själv, hon googlade. Jag har suttit och skrattat här i min ensamhet i snart tio minuter non-stop. Att vi diskuterar ironin i att inte se sina egna fötter pga magen är en femma, men att folk sitter och diskuterar könshygien med varandra på internet.. Ja, det rinner tårar nedför kinderna av skratt! :p

Tydligen ska speglar vara ett hett tips för er gravida damer som inte vill se ut som regnskogar där nere vid förlossningen. Undrar om man skulle få samma information om man ringer 118 118, de som ska kunna svara på allt nuförtiden. Har nästan lust att ringa bara för att genera någon stackare som illa tvunget måste svara. Haha :p



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0