Sura strömmingar på playa del träsklia

Ja, idag efter jobbet drog jag raka vägen upp till stugan. Där väntade en del släkt jag inte träffat på väldigt väldigt länge! Var riktigt roligt att träffas igen och middagen livade upp oss alla. Har längtat så efter denna dag och får så fint tacka gudarna att jag sover ensam i helgen. Tror inte jag hade varit något höjdar sällskap med dessa rapar. Surströmming är bland det bästa jag vet, men man ska nog hålla sig långt bort från civilisationen efter man ätit det :p

Har även varit ute två vändor med vattenskotern och tagit med mig min vän J på en tur i båten. Trodde ju aldrig att jag skulle få med mig damen ut på vattnet men det funkade faktiskt riktigt bra! Har ju dessutom bildbevis på att fröken har kört alldeles själv ;) Det har varit en ruggigt trevlig kväll med en massa prat om minnen och gamla dagar. Det är först idag jag kan prata om er utan att det gör sådär ohärdligt ont i hjärtat som det har gjort tidigare, men det är fortfarande inte helt smärtfritt. Det finns fortfarande dagar då jag undrar hur våra liv skulle ha sett ut om ni fortfarande funnits kvar på jorden. Men jag tror stenhårt på att vi ses igen :)

Hämtar igen kamera och diverse annat från stugan imorgon så bilder får ni då. Nattinatt nu :)


Kommentarer
Linnea

Sv haha ja visst är det så. Oj, tack så mycket! Jag ska kämpa och hoppas det funkar. Kom gärna med tips om du har några som jag kanske missat:)

2010-08-08 @ 12:38:46
URL: http://stegdagboken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0