Nu har himlen öppnat sig

Jag kom in för bara en stund sedan efter att tvunget ha gått för att hämta igen min bil. Som tur var hann jag just såpass in i bilen innan himlavalvet bokstavligt talat öppnade sig. Jag tror aldrig det har regnat som det gör här ute nu, det är helt sinnessjukt! Björkarna som är planterade här ute på vägen står väl snart dubbelvikt, det ser jätte lustigt ut. Får se hur mycket man kommer sova inatt. Åska och dunder är inget jag föredrar att somna till även om regnet som ofta hör till bara är mysigt. Ja.. Sålänge man slipper vara ute i det naturligtvis. Hann bara gå halva biten innan jag valde att snöra paraplyet i en papperskorg. Det är väl ändå ingen idé att ha ett paraply som viker sig åt fel håll såfort det kommer en vindpust, då gör det ju ändå ingen större nytta.

Nej, nu ska jag stoppa i mig lite glass och fortsätta i soffläge. Ha en mysig kväll :)


Kommentarer
Linnea

Man kan bli väldigt förvånad av vädret ibland. Speciellt när det helt plötsligt börjar regna sådär så man tror att man kommer drunkna haha

2010-08-05 @ 13:33:21
URL: http://stegdagboken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0