Don´t let me go

Har just konstaterat att det finns en mängd miffon där ute. Vissa människor drar sig verkligen inte för någonting. Man tycker ju att det borde finnas en gräns om vad man talar om och inte, vad man frågar och håller för sig själv, men icket. Vissa människor kan inte ha den spärren som de flesta av oss har. Har suttit för mig själv och skrattat hejvilt åt hur man kan bete sig på internet, det är ju nästan sorgligt alltså :p

Nog om det! Ska alldeles snart bege mig till jobbet och med den häftiga huvudvärk jag har lär det inte bli mycket sömn inatt bara för att det ska jävlas. Därför har jag en svag känsla av att morgondagen kommer bli ett smärre h-vete men vad gör man inte när det är kris? Får se fram emot eftermiddagen då jag får besök från Skellefteå. Har inte setts på ett tag så det blir trevligt :)

Sitter förövrigt och myser till lite musik, och jag har spelat en cover på The Fray - Never say never säkert tio gånger i rad nu. Den går inte att sluta älska. Den är så fruktansvärt bra att man skulle kunna börja gråta. Älskar att den är akustisk!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0