Det var den första

Ja, aldrig förut har jag bakat bröd en fredagkväll men idag blev ett undantag. Fick besök efter sju ikväll och efter det har vi hunnit fara och handla för att sedan baka. Innan jag fick deg helvetet från händerna hann jag ju svära både en och två gånger. Det var det kletigaste till deg jag har varit med om! Hade det inte varit för att klockan inte ringde så hade det färdiga brödet förmodligen blivit helt kanon. Fick vara inne några minuter för länge, men det blev rätt bra ändå. Det fick ju godkänt av herrn som ska äta det hädanefter så det är väl huvudsaken :)

Imorgon är jag bjuden på middagsmys med föräldrar och syster yster. Ska iväg till Norrbyskär och lyssna lite på Cover kings. Tror det kan bli en kanon kväll och jag ser fram emot det! Jag ska försöka komma ihåg att ta med kameran så jag kanske kan få lite fina familje bilder, var ett tag sedan jag knäppte några såna på alla fyra samlade.

Nu ska jag göra natt så jag tar mig upp på jobbet imorgon. För alla krigare där ute i natten; håll igen när ni passerar kungsgatan tack! Har fått nog på skrikande fyllon, gamla bilar med trasiga avgassystem och busshelvetet som pyser såfort han passerar fönstret. För här är det inte alls lyhört! Senast jag vaknade mitt i natten fick jag höra vad jag skulle påstå var ett uppbrott mellan en kvinna och en mycket upprörd man. Inte nog med att han skrek, han tokgrät där emellan också. Det är ganska fascinerande hur mycket privat man kan få höra om man har ett fönster öppet här om kvällarna.. :p




Nattinatt nu!



Kommentarer
Angelica

Hej du kolla din mobil =)

2010-08-15 @ 18:11:16
URL: http://anjelica.blogg.se/
Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

kram

2010-08-18 @ 14:56:15
URL: http://jennsiii.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0