Borta bra men hemma bäst

Tänkte bara uppdatera att jag lever, vilket är knappt. Har haft feberfrossa sedan i fredags och det vill inte ge sig. Visserligen tur i oturen att det blev sista dagen på resan, men det hade ju inte gjort något om jag sluppit bli sjuk överhuvudtaget. Jag har inte tid med det nu. Börjar egentligen praktiken imorgon men tills dess lär jag inte hunnit bli frisk. Ska försöka få mig en tid på vårdcentralen imorgon då jag är nästan övertygad att jag har halsfluss så jag håller ju tummarna för penicillin istället för operation. Har ju varit tal om att ta bort mina halsmandlar och jag inte om jag är så sugen på det efter skräckhistorier jag har hört. Det ska inte vara så skönt tydligen :p

Om man bortser från sista dagen i ett smärre h-vete har vi haft det jätte bra och hel mysigt! Har försökt förstå mig på brittisk engelska vilket i sig är ett heltidsjobb men efter många om och men kunde man väl förstå iallafall hälften. Har badat i meter höga vågor, guppat fram på en badmadrass, varit på vattenland och fått bli liten igen och ätit massor av tsatsiki. Har vandrat i gamla stan i Chania och gått längs en mur som jag inte trodde skulle ta slut. Men det var helt klart värt det när man fick uppleva utsikten. Bjuder på några bilder idag och återkommer med fler då jag har återfått mer energi. Tills dess får ni ha det så bra!

















And a lot more to come! =)



Kommentarer
jag

men satan, den där ögonskuggan var inte att leka med! ;) snygging!

2010-08-29 @ 18:53:43
URL: http://norman.blogg.se/
igen

just.. bilderna från din stuga skulle vara trevliga att få kika på! :p

2010-08-29 @ 18:54:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0