Vad betyder detta?

Drömde om en klasskamrat inatt. En klasskamrat vars umgänge med mig egentligen inte existerar mer än man stöter på varandra på skolan till och från. Vad är då oddsen att jag drömmer om hennes självmord? Jag vet inte om jag bör uppsöka läkare eller om det hela är ironiskt för att kunna tas på allvar men frågan är ju fortfarande vad det egentligen ska betyda? En kvinna som jag egentligen inte känner mer än till ytan hoppar i älven i mina drömmar, vet dock inte om hon faktiskt ville ta livet av sig eller om hon bara såg rent nöje att hoppa i iskallt vatten men jag har klart och tydligt minne över hur det hela gick till. Ganska komiskt egentligen, och jag kan inte låta bli att skratta då jag ser bilden i huvudet men om jag är frisk får jag ju överlåta till en sak-kunnig, men man börjar ju fundera.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0