Pust och stön!

Inte nog med att jag började dagen med ett läkarbesök som jag dragit mig för ganska länge nu, men att fortsätta dagen med att plugga något man inte förstår sig på för fem öre gör fortsättningen bitter. Men jag genomled, både morgon och eftermiddag och fick avsluta med en god middag på Mjölkvägen. Har suttit även nu på kvällen och dragit ut papper efter papper och även desperat försökt fått tag i en bok som inte finns någonstans att tillgå. Som jag sa till F idag, "det finns inte en tenta i världen som är värd så mycket av mina surt fördärvade pengar". Med det har jag just erkänt mig till en omtenta någon annan period då jag kommer faila på fredag, big time.

Nu ska jag ta mig en välförtjänt paus och hälsa mina favoriter välkomna, damerna i Desperate Housewifes och underbaringen som har gett mig en helt ny syn på framtiden och en rad skrattattacker; Courtney Cox i Cougar town, det bara måste älskas!

 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0