Njutning på hög nivå

Då jag kom tillbaka till stan i eftermiddags åkte vi iväg till garaget och tvättade av min ruggigt dyngiga bil. Inte nog med att vägen till fjällen gav sin beskärda del av smuts och salt, vägen till och från stugan slog det mesta. Det var lera och vattenpölar stora som småa sjöar. Men nu är den rätt färg igen. Efter detta satt jag och tog hem lite ny musik och la in på mp3n för att sedan ta mig en välbehövlig promenad. Äntligen börjar det tina på backen, som jag har längtat efter det! Lite bättre väder nu och promenaderna kan komma att bli rutin igen, skönt! :)

Har just lagt in bilderna från fjällen och kommer bara delge några ynka ikväll, är för trött för att egentligen sitta här överhuvudtaget. Men det är glädje, underbara glädje!













Njutbart, rakt igenom



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0