När allt annat känns roligare

Hade planerat att både städa och plugga idag, men har det hänt något ännu? Nej, som vanligt drar jag ut på det jag förfärar mest. Allt annat blir betydligt mycket roligare. Tanken har slagit mig att gå på ytterligare en promenad trots att jag iprincip har skavsår i öronen av hörlurarna. Jag har lagat mat trots att jag inte har behövt och funderar på att lägga in fler fjällen bildern för er att åskåda (säger man så?). Nåväl, jag lägger upp några bilder sen får vi se om jag tar tag i det som jag tidigare idag har blundat för, den sjukt tråkiga vardagen.

 


















För att utsikten där är bättre än här inne



Kommentarer
jojohohanonnona

jag måste komma med mitt usbminne och sno alla fina fjällbilder! :D

2010-04-08 @ 21:15:40
URL: http://norman.blogg.se/
Emelie

Åh vilka härliga bilder, jag ser fram emot att få dem senare vid tillfälle! =) =) =) =)

2010-04-09 @ 09:36:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0