Lite sömn löser det mesta

Vaknade idag förvånansvärt pigg när klockan ringde, vilket var evigheter sedan det senaste hände. Hann t.om laga mat innan jag begav mig mot skolan där jag och A har spenderat sisådär 8 timmar, give or take. Lite börjar sätta sig, men jag har ändock en svag känsla av att ett sånt där black out kommer komma imorgon vilket i sin tur kommer leda till en omtenta. Men jag har iallafall lärt mig att hårt arbete lönar sig, och det är nog inget jag kommer glömma bort i första taget. Så för att belöna mig själv (och för att den andra fick bada i vatten och är total död) så har jag köpt mig en splitter ny tv! Det fick bli en plattis denna gång och en betydligt mycket större än den jag har nu, vilket jag tror blir hemskt bra i den nya lyan! :)

Hade planerat en promenad men smart som jag är så sätter jag mig det första jag gör då jag kommer hem, kanske det sämsta man gör efter en lång dag. Antingen tar jag tag i det faktum att jag hade lovat min kropp lite frisk luft eller så gör jag det min kropp helst av allt vill göra, lägga sig och använda så lite kapacitet som möjligt. Oavsett vilket ska jag dra mig härifrån, så ni får ha en trevlig kväll mina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0