Kameleoenten föredrar inte något sällskap

Nej, och den här veckan lär inte mitt umgänge föredra mig heller. Har varit låg och extremt känslig hela dagen. Huvuvärken är mer påtaglig nu än vad den har varit någonsin men med på en bra arbetsplats med bra arbetskamrater/arbetsgivare får man vila en stund, vilket underlättade. Men andra dagen har alldeles snart passerat och imorgon slutar jag vid lunch tid och ska hem och tvätta, vilket kommer hålla mig sysselsatt fram till att jag jobbar, om jag jobbar imorgon (?). Ska försöka hinna med en promenad också, har inte fått den luften på hela helgen och det börjar kännas faktiskt.

Nu ska jag ta tag i diskberget som har hopat sig och försöka ta mig isäng någorlunda tidigt. Hare!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0