Jag som hade bestämt mig

Hade träff med min konsulent idag och försökte snyggt och trevligt lägga fram det faktum att jag ville tugga på något igen, och ÄTA. Icke sa nicke, det gick inte för sig. Så nu gick jag därifrån med ytterligare en veckas kur i handen. Men egentligen hade jag med mig inställningen redan innan jag startade, så det är bara att ge sig fan på att det ska gå!

Sedan är det väl typiskt att det ska snöa, snöa när våren äntligen hade kommit. Det ligger snö på bilarna ute på parkeringen, det är grått och trist och blött och det är valborgsmässoafton. Otippat, men nej, egentligen inte. Redan sedan barnsben har man gått med stövlar till majbrasan, så jag får nog leta reda på mina för kvällen. Hade jag ätit idag hade det stått grillat med hemmagjord potatisgratäng på schemat, med marängswiss till efterrätt. Men jag för nöja mig med att hjälpa till att laga maten istället... suck.



Ha en mysig kväll allesammans! :)



Kommentarer
Frida

Kan du inte tugga på lite papper eller tyg kanske?

2010-05-01 @ 07:37:34
URL: http://fightfire.blogg.se/
Two olsson sisters

=O snöade det! Usch vad tråkigt! Vad menade du med ännu en veckans kur...?//Emma.

2010-05-01 @ 08:03:49
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/
Two olsson sisters

SV: en pulverdiet! Usch, det måste väl vara jobbigt?:S//Emma,

2010-05-01 @ 21:58:59
URL: http://twoolssonsisters.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0