Jag hör att du pratar men förstår inte vad du säger

Efter en mycket lång dag med plugg, kurs och konsultation är jag äntligen hemma! Lämnade bara lägenheten för 13 timmar sedan.. Påvägen har ett av däcken på cykeln fått punktering, visst är det väl typiskt då jag väl cyklar?! Det är nog inte tänkt att jag ska sitta på en cykel helt enkelt, det är ju alltid något när jag väl försöker mig på det fenomenet. Såg faktiskt fram emot att få cykla hem ikväll men tji fick jag, fick gå istället.

På lördag börjar helvetes veckan. Vet inte om det känns bra eller inte att ha sett verkligheten i vitögat. Trodde ju aldrig att det gått så långt men tydligen. Känns dock bra att få göra något åt det, trots att jag vet att jag kommer vara stans största bitterfitta. Kommer gnälla och grymta för minsta lilla, men jag hoppas (och de säger) att det kommer gå över. Kan ju inget annat hoppas för mina kära vänners skull, så de kan stå ut med mig. Har lite stöd i att A ska köra igång samtidigt med hennes, men hon ska inte (!) köra lika länge som jag. Men som sagt, lite stöd under helvetes veckan kan väl aldrig skada? Jag hoppas innerligt att jag lyckas med mitt mål innan sommarens frestelser står för dörren. Vi får se hur det går helt enkelt. Lite är bättre än inget!

Nu ska jag slå mig ned i soffan och försöka hålla upp ögonlocken en stund till. Slutade läsa ikväll då jag sa åt A att jag hör att hon pratar men förstår inte vad hon säger, det om något bör vara ett tecken på att sluta. Ska mysa en stund, hoppa in i duschen och sedan sova. Ett läkarbesök väntar imorgon också, får se vad som sägs om allt.

/ E


Kommentarer
Angelica

Du ska se att jag ska hjälpa dig som stöd, vi ska klara det. Hoppas Frida står ut med oss då vi kanske är lite bittrare än vanligt :P



Vi har gjort det bra idag så nu får du vila ;)

2010-04-19 @ 21:52:38
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0