Första dagen

Idag började allvaret och jag har redan problem! Började med att det låg en godispåse kvar i dataväskan sedan igår,grejt tänker jag men slänger ändå inte bort den. Varför kan man ju fråga sig, för innan jag är färdig ska de där jävlarna ha ruttnat. Har ändå inte tagit någon så jag är stolt över mig själv. Däremot har det varit lite jobbigt att laga mat idag utan att få smaka hur det överhuvudtaget smakar. Har bankande huvudvärk och är lika hungrig nu som när jag steg upp imorse, och värre kommer det bli. Men jag ska förse min kväll med firande för min vän Andre som blev halvvägs till gubbe igår. Tänkt så tiden går fort. Första gången vi träffade varandra var han nyfyllda tjugo! Men det ska bli skönt att förse huvudet med andra tankar än mat och allt sånt jag för tillfället inte får äta. Göra sig iordning nu då kanske?

Ha en bra kväll!



Kommentarer
Ba jag!

Men jävla duktig är du! :) jag är stolt och tillochmed avis.. Jag vill också bli smal! :( så kämpa för då ska du få se sen vad värt det var! :) puss hjärtat.

2010-04-25 @ 00:35:26
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0