En sexa och lite till

Hade en toppenkväll igår! Blev mys hos F före utgång med lite musik och en massa prat. Sedan begav vi oss mot Allstars där det blev en massa musik, ännu mer prat och en del dans. Fick även uppleva hur det var att vara lesbisk för ett tag, fråga inte ens varför! Toppenkvällen slutade med lite mat i magen och en trevlig cykeltur hem. Känns lite surt att man ska flytta nu när vi bor så nära allihop, lite synd faktiskt. Men å andra sidan så innebär det ju inte att man inte kan umgås, och det är ju tur :)

Jag har en otrolig förmåga att när jag är små trött eller bara är allmänt rastlös drömma mig bort till en annan värld. En situation där man var lycklig och glad och som man skulle ge sin högra hand för att få uppleva igen. Eller helt enkelt drömma sig bort till en situation som ännu inte blivit uppfylld men som man önskade skulle slå in. När man sjunker så djupt in i en värld som inte ser likadan ut som verkligheten brukar det vara svårt att öppna ögonen igen, det finns så mycket där som inte finns här. Vissa saker vet jag dock inte om jag vill ska hända eftersom det förmodligen skulle skapa mer problem än lycka. Ska nog sluta analysera saker som ännu inte, och som heller aldrig, kommer att ske. Och lika bra är väl det :)


Kommentarer
Angelica

Tack för en toppenkväll vännen min! Du ska se att vi kommer fortsätta och uppleva sådana kvällar även om du flyttar! Haha någon gång i sitt liv ska man uppleva att vara lesbisk och du var en bra flickvän ;)



Ha en toppendag nu och du man får drömma sig bort ibland till en värld som är "perfekt" för en det gör jag nästan hela tiden haha Puss på dig!

2010-04-17 @ 14:34:36
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0