Det kanske kan bli något av även denna dag

Vaknade av att solstrålarna letade sig in genom fönstret imorse (idag). Tanken var att jag skulle ställa klockan för att fara till A och plugga, men icket. Det glömde jag totalt bort så nu sitter jag här, iprincip nyvaken och ska strax bege mig trots den sena morgonen. Hade önskat att man sluppit plugga en sån här dag, men det går ju inte. Tentan på fredag närmar sig med stormsteg, och jag har inte ens tittat på vad det är vi ska träna på. Det har liksom känts VÄLDIGT långt bort, men nu är det inte det längre. Nåja, tur man har vänner som kan hjälpa en att förstå, utan det hade jag förmodligen inte kommit så långt!

Får se vad dagen har att erbjuda efter det. Hoppas att solen håller i sig så man kan ta sig en promenad, det var ett tag sedan nu. Tills dess får ni ha en mysig dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0