Då var helgen över

Jaha, då har ännu en helg passerat näst intill obemärkt. Har haft en lugn och trevlig helg med mys på Olles i fredags och mys med familjen i lördags. Igår jobbade jag vilket kändes lite tungt i och med det underbart vackra vårväder vi hade, men å andra sidan hade jag saknat att jobba så det störde mig inte så mycket. Tog egentligen på mig att jobba idag också men anser att jag har lite för mycket att göra för att hinna med allt samtidigt.

Ska börja nu med att ladda min mobil med musik eftersom jag har klantat bort min mp3 spelare på något fruktansvärt konstigt vis. Sedan ska jag springa ner till stan och göra ett ärende innan jag påbörjar min prommis. Får se om min vän J hinner vakna till liv eller om jag får gå själv. Ha en bra dag mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0