Då var det gjort!

När rastlöstheten tar över brukar jag få vissa infall, idag gick det t.om så långt att jag städade i hela lägenheten! Plockade undan, vek tvätt, dammsög och torkade golven - you name it. Har bara väntat på något sådant, det går så mycket fortare när man verkligen vill. Efter detta fick jag för mig att gå ut och gå, ytterligare en gång. Men jag kom mig bara ut genom ytterdörren när jag insåg att det regnade ute och jag fick vända på klacken och gå in igen. Så efter en skön dusch är både jag och lägenheten rena och fräscha! Hade tänkt lägga mig i sängen och plugga lite innan det är dags att slå igen ögonlocken. Imorgon är det helg igen, skönt skönt! :)




Godnatt mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0