Ambitiöst Erica, ambitiöst

Känner man mig vet man att jag är en sådan person som ofta gör saker i sista sekund, nästan alltid. Men idag har jag tagit tag i saker som hopat sig ett tag. Har pratat med CSN och fått hjälp av en jätte trevlig kvinna som guidat mig igenom en del saker som jag var i behov av att veta. Efter detta har jag skrivit klart mitt CV som jag ska lämna in imorgon inför praktiken. Har även bokat in tre söndagar för jobb nu, känns faktiskt fruktansvärt skönt! Ska iväg om en stund och returnera skor och kläder som inte passar, men innan dess ska jag färdigställa en kompletterings uppgift som ligger och skräpar. Måste handla också. Efter det: en promenad med bästa vän :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0