Träningsvärk

Eller ja, jag vet inte om det är träningsvärk riktigt, men muskel värk. Var ut och intervalltränade idag efter skolan också, nu innan middagen. Det blev omkring 1,5 timme. Ska försöka ha tid till att fortsätta med det här nu framtill att jag får pengar till ett träningskort. Ska även prata med min chef och fråga om jag skulle få lite sponsring till ett kort eftersom jag nu har schemarad.. Jag hoppas ju det, bara några hundra skulle vara guld som hjälp!

Fick ett sms av J idag, om att de satt på balkongen och drack kall öl i en olidlig hetta! De hade även varit nere vid poolen, solat och badat. Hade ju helt klart varit skönt att få följa med men kan man inte så kan man inte. Har jobb och skola att sköta, så jag får se fram emot att få fara nästa sommar istället. Påtal om jobb så har jag just tagit på mig fredagkväll/natt också, så jag lär förmodligen vara ganska slut på måndag morgon då jag har jobbat även dagpass, 12 timmars pass, hela helgen. Nåja, det klingar ju fint i kassan iallfall ;P

Nu ska jag försöka städa undan lite inna jag far på jobbet. Diska hade kanske varit en bra idé innan saker och ting faller i golvet då högen bara växer :p Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer
mossi

Bra jobbat!!!!

Klart att det är träningsvärk!

Bara njut av smärtan som påminner dig om att dina muskler är under expansion.

2009-09-12 @ 11:43:19
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0