Polis polis, potatisgris!

Ja, frågan är ju vart det uttrycker härstammar ifrån? Det lustiga i kråksången måste ju vara den sista meningen, vad i hela friden är en potatisgris? Aja, anledningen till att jag kom och prata om poliser överhuvudtaget är att jag idag fick ett brev i brevlådan där det står att min anmälan har blivit nedlagd. Kan väl inte säga att jag hade väntat mig så mycket annat så jag blev mest bara förvånad över hur fort det togs ett beslut. Trodde jag skulle få vänta i flera månader. Har iallafall fått namnet på polismannen som tog min anmälan, om nu det skulle vara till någon större tröst? Kommer ju aldrig få se karln igen, tyvärr. Lite synd är det ju, för han var inte ful för fem öre :)

Nåja, idag har jag ätit gomiddag! Gjorde taco på kyckling och skippade ost och all sånt som jag inte ska äta än på ett tag. Det blev riktigt gott och nu sitter jag här med kramp i magen. Inte så oväntat kanske med tanke på att jag ätit iprincip bara rinnande föda i några dagar nu. Men det var värt alla kramper i världen! Man blir förvånad över hur mycket man saknar att tugga när man inte har gjort det på ett tag.

Nu ska jag nog diska undan lite sedan får vi se om min magsmärta kan gå över så jag kan fara till Tenton och köpa mitt gymkort. Förhoppningsvis kör de något trevligt träningspass ikväll som man kan gå på :)



Kommentarer
johanna

hmm, kör dom ens gruppträningar på stan? ;o eller äre tenton mb som du satsar på?

2009-09-30 @ 19:34:18
URL: http://norman.blogg.se/
mossi

vad hände?

2009-09-30 @ 22:15:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0