Men självklart

Nackdelen med att jag äntligen har internet är att jag glömmer bort tid och rum när jag väl sätter mig här. Jag hade lovat mig själv en tidig kväll och en välförtjänt dusch men icket. Här fastnar jag efter att ha tittat på en trailer av New Moon på J's blogg. Jag är helt frälst och kan inte bärga mig inför november månad. Om två år kan man förhoppningsvis börja köpa alla filmer, och de ska nötas sönder! För er som inte läst böckerna, gör det.. Eller inte, för beroendet är ett faktum. Har nog inte pratat med någon som inte har fastnat helt och hållet för dessa böcker och som väntar ihärdigt för bio premiären.



Kan man göra annat än att förälska sig?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0