Lördaag

Har rännt runt stan idag och av vilken anledning har jag svårt att förklara. Det började med att jag och syster yster blev bjudna på mat på Lindas jobb! Det var riktigt trevligt, blev dock stressigt då jag kom på att jag inte varit på bolaget och att det stänger om 45 minuter.. Så vi for på strömpilen och jag sprang in för att köpa några cider. Sitter just nu och taggar inför något som jag hoppas slutar med en utekväll, men jag vet inte ännu. F skulle höra av sig efter jobbet och förhoppningsvis utan den baksmälla som fanns där imorse.. Jag vill jag vill jag vill! Nåja, blir det ingen utekväll var jag varmt välkommen på filmkväll, och det känns, trots party suget, faktiskt som ett mycket fint "andra hands val". Det där lät väldigt dumt då jag inte rangordnar mina vänner, men ni förstår?

Nu ska jag platta mitt hår och sedan fortsätta till Haga för middagssällskap!
Ha en trevlig kväll mina vänner =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0