Knepigt egentligen..

Jag kom innanför dörren för ett tag sedan, har varit på bio och sett "Prinsessa". Följde med i hopp om att det skulle vara en relativt lätt film att ta in, men tvärtom, vilket djup! Jag vet inte om det beror på det fakum att jag har levt på jobbet sedan i torsdags, med en vila på cirka 5 timmar varav 3 jag har spenderat på skolan, eller om det var att jag kände igen mig på något konstigt vänster. Måste nog ha med båda faktorer att göra. Kände mest bara att jag blev väldigt rörd och jag sitter forfarande och försöker kämpa mot tårarna. Det blev helt plötsligt en ganska jobbig kväll.. Körde iväg för att tanka och samtidigt rensa lite tankar, men det hjälpte föga. Började bara tänka på en massa annat jobbigt som jag inte ens kan rå över i dagsläget. Eller ja, kan väl vara ärlig och säga att det inte bara har med filmen att göra. Tankarna började som spira iväg åt fel håll, bakåt liksom. Försöker att inte titta åt det hållet längre, men ibland hinner det ikapp och då är det bara att andas och ta in allt man har försökt glömma. Vissa dagar blir ett förflutet mer ärligt och äkta bara, det är en sån dag idag tror jag..






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0