Hurtigt!

Ja, då var man tillbaka till lägenheten. Duschad för andra gången idag, ganska onödigt med duschen imorse då jag redan då hade planerat en promenad ikväll, men man kan väl inte bli för ren så det gör nog inget. Har gått runt teg,röbäck och böle. Det resulterade i en promenad på just över två timmar. Har t.om intervall tränat en bit, så det var duktigt varmt och svettigt då jag klev in genom ytterdörren. Men det känns så fruktansvärt skönt att komma in och känna att man har gjort något hälsosamt. Har starkt funderat på att köpa ett tenton kort nu när jag får pengar i slutet av månaden, det är faktiskt rätt skönt att röra på sig när man väl kommer in i det.

Efter skolan, som varade i en timme (!?) så for jag hem och gjorde mig iordning för en lunch med K. Det blev salladstallrik, med en ruggigt god vitlkös dressing. Åh vitlök, den enda krydda jag förmodligen inte skulle kunna leva utan! Nåväl, efter detta for jag ner en sväng på stan för att lämna igen en klänning och hittade påvägen ett par jeans leggins. Nu förstår jag varför de har blivit så populära, de är ju grymt sköna och ruggigt snygg. Hej, jag är sen med modet jag vet! ;P

När jag var klar på stan for jag och hämtade upp min vän M som följde med mig runt stan för att leta en duschstång med korgar, en sådan man har tvålar och schampon i men som uppenbarligen inte verkar finnas i den här staden. Sedan hämtade vi upp ett stycke lillebror och satt en stund och surrade. Känns bra att man har börjat göra lite om dagarna, de går som mycket fortfare då!   





:-)



Kommentarer
mossi

Heja hurtmaja!

Det är så det ska gå till! Långa promenader regelbundet, 3-4 gg per vecka. Jag vet av egen eftarenhet att det ger effekt på många sätt.

2009-09-09 @ 01:13:09
URL: http://tonarsmodern.blogg.se/
johanna

nu hääänger jag inte med alls.. K = kicki? M = matilda? men ett stycke lillebror? :o fattar icke! ;p



nuuuu ska jag snart åka. och jag saknar dig redan. will my heaaart surviiiiiiive? ;D pusssss!

2009-09-09 @ 16:06:54
URL: http://norman.blogg.se/
mattan

ett stycke lillebror = Matildas lillebror :)



Nä vi måste göra saker oftare du och jag erika. jag njuter i ditt sällskap!

2009-09-13 @ 03:58:22
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0