Håhåjaja..

Ja, då var man vaken och vid liv.. ehm? Vaknade vid halv tolv idag och har inte rört mig nå många meter i onödan. Låg kvar i sängen i säkert tre timmar innan jag tog mig upp för att äta något. Sedan tog jag med mig boken som fört mig in i en annan värld under dessa tre timmar, till soffan. Där fortsatte naturligtivis den fängslande läsningen om Edward Cullen, Bella Swan och Jacob Black. Jag har aldrig förstått att något ur en bok kan sätta prägen på ett liv med sådan fruktansvärd kraft, men jag är ju uppenbarligen inte ensam om att vara, i ärlighetens namn, besatt av denna romantiska och mystiska berättelse.

Nåja, nog om min besatthet. Gårdagskvällen slutade iallafall på REX och jag hade ruggigt trevligt! Hamnade på någon "efterfest" i bågenhusen men det varade inte länge då jag knappt fick i mig en ruggigt god, improviserad drink innan jag valde att gå hem för att slå igen ögonen. Pratade en del, skrattade ännu mer och gick hem med vetskapen om att jag skulle vakna sliten och trött och förmodligen med träningsvärk efter våra dans nummer. Träffade även M som var en aningens för rund under fötterna, men som alltid kommer fram med ett leende på läpparna. Pratade om att styra ihop något snart, vilket vi alltid säger när vi ses men som verkar fastna vid en god tanke. Nåja, en mycket lyckad kväll för att vara så oplanerad, men då är det väl just dessa kvällar som blir mest lyckad, eller hur?


                                 



"Erica, du är en sådan bra människa och har ett så varmt hjärta. Jag är glad att jag har fått bli din vän". Ja, efter en sådan kommentar kan väl ingen bli annat än rörd, och jag kan inte annat än att säga detsamma :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0