Greys x2

Ja, tanken var att jag skulle fara till J efter jobbet ikväll för att se Greys repriserna men efter tio minuter i avsnittet kommer jag på att jag faktiskt har sett båda avsnitt, och jag vet hur det slutar.. Så nu sitter jag hemma och ska förhoppingsvis blir det en tidig kväll ikväll, vilket jag naturligtvis vet att det inte kommer bli nu när jag ska försöka läsa av mig flera kapitel för att komma åt det jag vill: Födseln! Jag vill så gärna läsa så mycket det bara går, men samtidigt vill jag inte att boken ska ta slut.

Satt med schemat för Oktober månad på jobbet idag, och det ser ut som om jag inte kommer göra annat. Jobb, skola, och så lite mer jobb. Men jag klagar inte, jag har frivilligt ställt upp på alla dessa pass och jag är bara glad att jag får jobba de pass som finns tillgänliga! Det innebär att jag faktiskt kommer kunna spara några tusen de närmsta månaderna, och med mina vinter och framtida sommar planer kommer jag utan tvekan vara i behov av dessa pengar! Skulle vara trevligt med några fjällen resor, och om jag ska ha möjlighet att börja med mitt MC kort till sommaren, då är jag nog illa tvungen att spara, även om det kanske för tillfället inte känns så lockande som att få göra sig av med allt :)

Pengar kommer även att behövas om man ska ta sig iväg på någon roadtrip, för just nu sitter jag och trånar efter Ullareds! Skulle vara sjukt roligt att få virra bort sig några timmar och bara tänka på vad man ska köpa till vem, speciellt nu när Julen, denna jävla jul, börjar närma sig. Sitter bara och väntar på att jul pynten ska dyka upp när som helst. Jag älskar julen, stämningen och allt mys som den för med sig, men när julen börjar någon gång i början på oktober, då är man less efter redan två veckor vilket gör att hela julen, den i December, blir förstörd.

Nåja, nu ska jag sluta prata om jul och allt annat som för tillfället ockuperar mitt huvud, nu ska jag borsta tänderna och lägga mig och läsa.
Trevlig kväll mina vänner! :)







"A bad mood whisper inside - fear shine through my eyes
the pride is shut in confine - it's a struggle everyday
this quiet filled with cry - wrong opinions will slowly die

But, I will speak of you gently - flames appear in your eyes
I will speak of you gently - another deadlock in the night".






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0