Grattis pappa..

Ja, vilken underbar start på dagen för min kära far. Halv ett inatt får han ett samtal från sin dotter som behöver skjuts från akuten. Kändes ju fruktansvärt trevligt att inleda hans födelsedag på det sättet, man vad ska man göra? Vissa människor är ju idioter och förtjänar inte att leva överhuvudtaget. Efter anmälan frågade polismannen om det var något mer jag undrade, och det fick bli denna fråga: varför föds dessa jävlar till världen överhuvudtaget? Både polis och ambulansförare stod med samma fråga. Nåja, efter en hel tårar och en jävla massa svordomar gick jag därifrån 300 kronor fattigare. Kan någon hjälpa mig att förstå varför jag ska behöva betala för de skador någon annan har tillämpat på mig? Det övergår mitt förstånd!

Nåja, nu sitter jag här trött och slut i kroppen i väntan på lite fika. Funderar på att ta mig en långpromenad om mina knän i skick för det ikväll, det sliter och drar ganska häftigt i såren såfort jag rör på benen. Tur är att det bara är ytliga sår så förhoppningsvis försvinner de snart. Hade ju som planer på att börja träna imorgon, om inte annat far jag dit och köper gymkortet iallfall, så har jag kommit en liten bit vägen.

Nu ska jag sätta mig ner och läsa lite inför morgondagens seminarie, ha det gott sålänge.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0