Anna Anka - Who?

Vad är det med denna jävla Anna Anka? Jag har inte sett eller hört något om henne före det kanske mest patetiska programmet någonsin, svenska hollywoodfruar, startade. Nu håller hon i kändisfester och är med i extra insatta tv-program? Det lilla jag har hört och sett av denna kvinna är att hon är absolut ingen alls, om hon inte vorde gift med Paul Anka. Hon verkar heller inte förstå vad ett normalt liv innebär, och jag personligen hatar folk som bryter på amerikanska när de sedan barnsben har pratat svenska som huvudspråk.


Vill någon förklara vad som gör denna männsika så fruktansvärt speciell? ;O


Nåja, fick ett samtal av en arbetskamrat vid 13 tiden idag där hon ifågasatte om jag inte skulle jobba idag.. Jag har inga tider uppsatta idag tyckte jag, men då jag har snälla klasskamrater så fick jag fara ändå. Så jag for direkt från jobbet till M för att hämta mina saker. Tydligen var inte bara jag som råkat illa ut i lördags, hon hade också spenderat en massa timmar på akuten då de tror att hon har blivit drogad? Nej, vad fan håller på att hända med vårat samhälle?! Jag förstår absolut ingenting längre, det spårar ju totalt snart!

Vi kom iallfall fram till att jag skulle ringa senare i veckan, för då ska allvaret börja! Är just nu sjukt taggad på power strike igen, att få sparka och slå ur mig lite aggresioner. Ska bli riktigt roligt att få komma igång igen :)

Nåja, nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig. Ska bli riktigt skönt med en tidig kväll. Kram!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0