Uppe med tuppen

Jobbade natt inatt vilket innebär att jag kliver upp strax efter sex på morgonen. Det jag inte riktigt kan avgöra är om jag fortfarande inte är vid medvetande då mina ögon inte svider tillräckligt mycket för att bekräfta att jag är vaken, än.. Jag hade planer på att fara till skolan redan vid åtta men så blev inte fallet. Fastnade vid disken, hör och häpna. Att stå och diska strax efter sju på morgonen hör definitivt inte till min vardag och det är förmodligen inget jag kommer göra om det närmaste året. Nu sitter jag iallfall på skolan och inväntar min grupp för att få avsluta vårat arbete. Det ska bli riktigt skönt att få fokusera på tentan nu.

Ha en bra dag så hörs vi!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0