Stek os och grönsaks lukt

Jaha, kom till J för en stund sedan och har suttit och tittat lite på körslaget. Luktar mat som satan och skulle helst av allt vilja ta en dusch men det får vänta till ikväll eller imorgon. Såg en film på jobbet "the proposal", ganska bra faktiskt! En romantisk komedi, men det var ändock lite mer komedi än det var romantik så många gånger ville man nästan tvinga fram en kyss. Men.. Det fina slutet kom ändå, även om det var lite långdraget.

Nu ska jag lägga mig till rätta i soffan och tänka på den lilla saten som försökte göra mig avundsjuk med en massa öl, värmeljus och en badtunna. Jag är dock inte så förtjust i att bada, men det skulle vara rätt mysigt såhär i mörket :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0