Omställning

Det var väldigt noga från min arbetsgivare igår att jag skulle ställa tillbaka klockan en timme inatt för så att jag inte kom för tidigt imorse. Jippi hurray säger ju jag då det var på mitt pass vi ställde fram till sommartid förra gången. Han var dock inte lika noga med att säga detta till min kollega som jobbat natt då hon ringde mig tjugo över sex imorse och ifrågasatte om jag hade försovit mig. Men icke sa nicke, det har jag ju inte gjort sa jag och hon bad om ursäkt för sitt förvirrade tillstånd :)

Det känns faktiskt i kroppen att man har fått sova "en timme extra". Det var dessutom ljusare ute när jag skulle köra till jobbet. Nu när jag väl är här kan jag inte hitta min arbetskollega fastän hennes bil står på parkeringen. Jag undrar om hon har lånat gäst sängen en stund då det var sagt att hon skulle stanna till i eftermiddag. Aja, jag vet som vanligt inte speciellt mycket men jag har tagit mig ganska långt på så mycket okunskap ;)

Have a great day!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0