NEJ!

Jag tror jag håller på att bli förkyld. Jag är tät i näsan och det kliar i min hals. Jag vill inte bli sjuk nu, det har jag inte tid med! Vi konstaterade nämligen idag att jag jobbar iprincip lika mycket som en heltids anställd den här månaden, plus min skola. Så det finns inte en möjlighet i världen att jag kan vara sjuk nu. NEJNEJNEJ! Apoteket det första jag gör imorgon kan jag ju lova, allt som kan bota en inkommande förkylning, tack!

Jag känner att jag inte riktigt har fått någon ro i kroppen sedan jag sist skrev, och det visade sig nu när jag kollade min mail att jag inte har fått något svar av min handledare. Jag hoppas ju innerligt att hon kan godta min bortförklaring, som förvisso var helt ärlig. Det var, nu när jag tänker tillbaka på det, ganska roande att se hur många sura miner som passerade biblioteks utgången idag. Om hon inte tror mig kan jag ju förvisso hänvisa henne till personalen på biblioteket, de var ju heller inte speciellt nöjda.

Nåja, jag sitter forfarande på jobbet och väntar på att min sista timme ska gå lite fortare. Vill hem. Vet dock inte vad jag ska göra hemma, borsett från att jag inte får stanna där speciellt länge. Kommer måsta fara till syster yster med hennes jacka som jag hämtade upp på Corona igår. Sedan funderar jag faktiskt på om jag ska lägga mig riktigt tidigt ikväll. Vet inte om jag orkar sitta och läsa allas transkriberingar ikväll faktiskt, mina ögon håller redan som det är på att falla igen. Vi ser väl senare hur pass pigg jag känner mig.

Ha en mysig kväll allesammans :)


Kommentarer
mossi

Esperitox - full dos snarast.

Finns på apoteket.

Tills vidare kan du koka en kopp mjölk med två-tre vitlöksklyftor i och dricka, alt. äta inlagda viglöksklyftor i mängder.



Krya på dig!

2009-10-07 @ 22:34:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0