Myskväll!

Efter att grabbarna begett sig mot stan igen så började vi med maten här hemma. Det blev lite kulinariskt med tandori kryddad kyckling och nudlar. Ruggigt gott då jag var lite skeptisk till att börja med. Men jag har med mig en matdosa till jobbet imorgon, så jag får njuta ytterligare en gång! Sedan for vi till Hälludden och kollade igenom vad fialotta ska få ta till sin lägenhet så småningom, och jag fick med mig en ljuslykta (otippat att den fanns hos mamma?) och en lampa. Nu har vi ställt fram en massa gotta såsom ostbricka, dipp och chips. Ska återgå till soffan och körslaget nu, ha en trevlig kväll! :)




 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0