Glada missförstånd

Gårdagen hade jag uppenbarligen missuppfattat så jag slutade inte tio utan sju, så jag for från jobbet till F. Det blev hemmakväll som vanligt. Flickvänner från förr och twilight, igen . . Men jag klagar inte, jag tror det är en film man kan se hur många gånger som helst utan att bli fullständigt mätt.

Fick höra av P att han kommer sälja biljetter till Brolle Jrs show Buddy Holly nu före jul, då han ska göra ens show på folkets hus efter jul här i stan. Det kanske kan vara en bra julklapp till någon ni känner och vill överasska? Biljetten går däremot på över 600 kronor, så det bör ju kanske vara till någon speciellt? :)

Skolgrejer nu, ha en bra dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0