Förbannat!

For till skolan idag för att skriva ut mitt arbete där, men icket. Ingen av UBs förbannade skrivare ville fungera, och det var inte bara för mig. Jag var inte den enda som stod och svor och var arg innan man frustrerad lämnade biblioteket. Jag fick iallafall tag i min räddare i nöden F, som skrev ut min transkribering hemma och skulle lämna min samtidigt som hon lämnade sin egen. F påminde mig dock att mitt protokoll fattades och det slog mig i samma stund att jag inte ens hade skrivit något protokoll. Så där stod jag på parkeringen, förbannad och förvirrad, sen till jobbet och bara allmänt less. Det blev att möta upp min brukare på stan och nu när vi äntligen har kommit tillbaka så har jag skyndat mig att skriva mitt protokoll. Det tråkiga i kråksången är att jag inte hinner lämna in det idag vilket kan leda till att jag får underkänt? Jag har förvisso skickat hela dokumentet, transkribering och protokoll, till min handledares mail. Så jag hoppas innerligt att hon har överseende med att det inte kommer i pappersform idag och har tid att vänta till imorgon. Jag tvivlar ju stark på att hon sitter och läsa alla dokument idag iallfall, så har jag tur känner hon sig snäll idag.. Man kan ju inte annat än att hålla tummarna!

Nu sitter jag här, på jobbet, och det bara sprätter i fingrarna. Jag skulle utan tvekan kunna skriva en bok när jag har såhär bra flyt i mina texter. Jag har alltid tyckt att det har varit roligt att skriva så när fantasin redan flödar känns det bara onödigt att låta mina fingrar vila. Men för att inte göra slut på allt batteri i min dator, då ström sladden ligger hemma, är jag nog illa tvungen att avsluta. Skriver mer sen ikväll. HOJT!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0