Filmfavoriter!

Kom på jobbet idag, och har man inte världens bästa brukare? Hon älskar disney vilket gör att man vissa dagar sitter som fastklistrad i en sjukligt skön skinnfåtölj och ler åt tanken att man förmodligen aldrig kommer växa ifrån allt som har med disney och Astrid Lindgren att göra. Kom även att tänka på alla underbara julkalendrar man har gått igenom! 

              Mysteriet på Greveholm är min absoluta favorit, vilken är din? :)



Nu sitter jag och funderar på att få tummen ur och göra mig iordning innan J kommer hit. Vi har visserligen inte bestämt vad vi ska göra, men jag har en svag känsla av att det förmodligen kommer bli idol och sedan film? Det passar vilket som perfekt att göra något i den stilen idag då jag hade tänkt lägga mig i tid ikväll så jag tar mig upp imorgon. Det fanns funderingar på om vi kanske skulle baka något imorgon på jobbet och det tycker jag låter som en mycket mysig höst aktivitet! :)


Kommentarer
hääniii

min var trolltider och pelle svanslöööööös :)

2009-10-03 @ 14:48:25
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0