Fantasy

Jaha, då klev man upp alldeles för tidigt imorse. Det visade sig att jag hade missuppfattat tiden så jag satt ju på skolan klockan åtta då resterande kom klockan nio. Fanns ju inte så mycket att göra åt saken mer än att tjura lite och sedan sätta tillbaka ett leende på läpparna. När de andra kom så satt vi och kategoriserade våra kodord, vilket för er låter som rappakalja antar jag? Kan väl inte påstå att jag förstår innebörden i vårat arbete heller riktigt, det är totalt värdelöst och helt enkelt onödigt att kunna.

Efter skolan for jag till jobbet där min kollega och min brukare väntade på att få fara och handla med mig. Så det bar av till Maxi där det blev storshopping och efter det for vi till Café Viktoria och käkade "lunch". Den blev dock väldigt sen så jag får nöja mig med en shake ikväll! Har just sett klart på Narnia och prins Caspian. Har aldrig varit något större fan av fantasy filmer och min brukares man skämms över att jag inte har sett sagan om ringen filmerna.. Men det jag ville komma fram till var att Narnia filmerna faktiskt är över förväntan. Det kan ju kanske ha att göra med att jag har läst böckerna som barn, och även sett den tidigare versionen i serie format. Vad tycker ni, den nya eller gamla varianten av filmerna?



Kommentarer
hänih

hoho, det har jag ju aaaaaaalllti saagt :D helt lovely! nya, helt klart :)

2009-10-12 @ 20:29:11
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0