Facebook.com

Är nästan aldrig inne på min facebook och gör endast undantag då jag har ytterst lite att göra. Gick igenom lite av mina vänner och såg att någon var vän med Måns zelmerlöw. Det inte om jag ska skratta eller gråta? Det får nog bli till ett smärre skämt tror jag, det passar sig bäst där. Eller så kanske man ska ta tillfället i akt och lära känna en kändis! Tack men nejtack, jag tror jag avstår. Nu ska jag bli riktigt grov i munnen och säga vad jag har tänkt ända sedan idol och allt annat trams började på tv, det är bara ren underhållning och ingen har någonsin slagit igenom såsom amerikanska idoler har gjort. Se bara på Leona Lewis, Kelly Clarksson och Daughtry! Det är folk med röst, utsrålning och carisma. Den dagen Darin, Ola eller Agnes skulle nå den toppen får ni klippa av mina fingrar!

Så, nu har jag gnällt lite i brist på annat. Vi hörs!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0