Det nalkas helg

Jaha, då börjar ännu en vecka lida mot sitt slut. Vart tar dagarna vägen?! Jag förstår ingenting, tycker det var måndag alldeles nyss! Jag klagar dock inte, helgerna får det gärna vara fler av i månaden. Jag har förvisso inte så mycket mer planerat än att jag ska ta det väldigt lungt och kurera mig framför tvn. Måste städa bilen både utvändigt och invändigt och fialotta ville ha guitarr hero kväll med mig imorgon, och det kan man ju inte tacka nej till? ;)

När jag for från skolan idag kom jag på att jag hade tvättid, så det var bara att gasa hemåt och förse tvättmaskinen med lite skitiga kläder. Sedan for jag ner på stan för att möta syster yster och L. Vi käkade lunch på frasses. Vilket egentligen var onödigt av två anledningar, ett: jag ska inte äta sådan skräp mat, och två: jag känner ändå ingen smak. Men jag kan ju alltid föreställa mig att det var fruktansvärt gott!

Nu sitter jag och väntar på att maskinerna ska bli klara för sista gången idag så jag får slänga in det i torktumlaren för att sedan vänta lite till på att det ska torka innan jag fara härifrån. Funderar på om man kanske ska svänga förbi hemmakväll innan jag lämnar stan, eller om man kanske helt enkelt ska förlita sig på att någon tv kanal kanske sänder någon bra film ikväll? Jag såg igår att tv3 har fast and furious helg, och jag var faktiskt lite sugen på att se första igen. Snygga bilar, karlar och onödigt mycket adrenalin, kan man få bättre kombo? ;P



Jatack!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0