En helt vanlig vardag

Jaha, då var ännu en dag till ända och vad har man gjort mer än att jobba? Ja, jag var ut på en promenad, tänkte att jag måste röra på mig på något sätt och det kändes faktiskt rätt så skönt att andas lite frisk luft. De dagar jag inte har varit ute och gått har jag mestadels suttit ned, antingen här hemma eller på jobbet och det känns ganska fort i mina leder då jag inte rör på mig. Ibland kan man ju tro att jag har en kropp som en 60 åring..

Har sett DH ikväll också, de nya avsnitten. När man trodde att intrigerna var över! Det verkar som att man kan få avnjuta ytterligare en säsong av drama. Efter det blev det Christine och om man får skratta. Den kvinnan alltså, tror fan att jag kommer sitta som henne en vacker dag. En Christine och en Barb, vem av oss är vem, J? ;)

Imorgonbitti ska jag få hjälp av S att byta däck på bilen, tack gode gud för den hjälpen kan jag ju säga. Hade ju aldrig lyckats byta själv, så kass är jag! Hade iofs mer än gärna velat kunna, och jag hade gett mer än allt för att ha valt något med den inriktningen under gymnasiet om jag bara visste att den utbildningen jag gått inte hade gett mig något i slutändan. Hade som varit ganska roligt att kunna sköta sin egna bil och den skoter jag så småningom kommer ha råd till. Nåja, sånt har en tendens att lösa sig :)

Nåja, nu ska jag faktiskt gå och lägga mig så jag tar mig upp imorgonbitti. Nattinatt mina vänner!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0