Long gone by

Det blev tyvärr ingen träning ikväll heller. Tog på mig att jobba eftermiddagen imorgon vilket innebär att jag har varit tvungen att sitta och transkribera allt ur intervjun som jag gjorde tidigare idag. Så nu, äntligen, är jag färdig. Det är iofs bara ett utkast och jag kommer förmodligen måsta lyssna igenom intervjun mer än en gång till för att få med alla ord och ljud på papper. Men det känns skönt att man har fått ner det mesta och viktigaste nu iallfall. Det blev nästan åtta sidor, så med lite justeringar så har jag mina tio till inlämningen på onsdag.

Jag satt och pratade med en gammal vän igår och om planerna går som jag vill och min ekonomi håller hoppas jag på en resa söderöver så småningom. Skulle vara trevligt att träffas igen, det var ju ett tag sedan. Har många gånger tänkt på dig, hur det går och hur du mår. Det är så synd att man med ett avstånd på så många mil har så lätt för att tappa kontakten. Men jag hoppas innerligt att det kommer förändras när jag har gått ut skola och har tillgänligheten att röra på mig mer och med vad jag hoppas, en större inkomst så att resorna kan göras oftare.






..ditt galna skratt och ditt ärliga men ödmjuka sätt att vara,
jag saknar dig vännen!



Kommentarer
johannniz

påtal om resa söder över.. jag måste nog på ikea likförbannat! men om vi drar med frida så köst ju int bensin se myche. ;P så, när åk vi? :P

2009-10-06 @ 00:30:57
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0