Open up your heart

Det känns som att jag har sandpapper nedstoppat i halsen. Det är jätte torrt och det blir inte bättre oavsett vad jag häller i mig. Vet inte om det har att göra med all vitlök vi stoppade i oss i lördags eller om det har med min förkylning att göra, oavsett vad det är känns det fruktansvärt onödigt. Jag hoppas bara att det går över innan helgen då jag har den ganska planerad. På fredag jobbar jag och ska under/efter detta fira min brukare som fyller år, så det kommer bjudas på middag. Sedan är det planerad en personalfest, och vart vi kommer hamna är i dagsläget väldigt oklart. Det fanns tankar på fortet nere på Megazone, någon som har testat det?

Efter en helkväll med dessa tjejer och alla respektive (?) så blir det förhoppningsvis några timmars sömn innan det är dags för nästa kväll med nästa gäng. Tanken var att vi skulle gå på CC öppningen men vi får se hur det blir då vi är ganska många 'underåriga' och det finns bara biljetter till två av oss. Om inte annat finns det inte så många andra alternativ än Corona. Fick dock höra av fialotta att de ska börja med liveband och lite hårdrock på ett dansgolv och är det så kanske det går att stå ut en kväll? Vi får se helt enkelt.

Kommer alltid på en massa bra saker som jag vill ta upp på bloggen eller som jag vill ventilera mig om, men när jag väl sitter här så försvinner allt. Kan väl iallfall informera er om att jag ÄNTLIGEN har microsoft office word på min dator! De som har windows vista vet att det inte kommer som standard och att det är fruktansvärt och oerhört enerverande att inte kunna öppna dokument som är jätte viktiga. Så nu har Hannes fixat och donat med min dator så nu kan jag med glädje öppna en massa dokument som jag tidigare inte har kunnat läsa. Tänk så lite det ska till för att muntra upp en hel dag! :)





"Life is to short, to waist it all on pain. . "



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0