Babyboom!

Har varit på kalas för F idag, så vi säger grattis på födelsedagen till dig vännen! Självklart fick hon en bok, och inte vilken som helst, "om jag kunde drömma". Nu har jag tjatat så ihärdigt om hur bra böckerna är så en födelsedag kunde ju inte komma lämpligare för en bokälskare! Hoppas du njuter av boken såsom jag och alla andra har gjort :) Det jag skulle komma till var iallfall att det var två småttingar på kalaset också, 3,5 respektive 7 månader. Jag ska väl vara ärlig och säga att barnsuget blev en aning större efter att ha sett dessa små skratta, iakta och bara se allmänt söta ut! Det verkar som om dessa mödrar inte är de enda mödrarna detta år, alla får ju barn! Men det är kul, förhoppningsvis så blir de (flesta) riktigt bra föräldrar!

Nog om barn och allt som har med det att göra, ringde min syster just och fick ett glädjande besked om att hon var i stan redan ikväll. Så efter att jag har gjort iordning lite att käka hade jag tänkt dra mig mot hennes J för att få lite uppdateringar om framtiden. Lär väl bli någon film också så det blir mys :)

Nu har även hösten börjat sjunka in för mig, och det känns trots alllt ganska bekvämt. Det är kallt och murrigt, men efter hösten kommer vintern och det brukar vara en riktigt mysig period. Jag hoppas ju till gudarna att det blir mer än en fjällresa, och att vi kan styra ihop någon typ av nyårs firande på samma sätt som förra året! Nej, jag tror det kommer bli en bra höst och en ännu bättre vinter :)

Hade tänkt lägga in någon fin vinterbild, men av de två jag hade att välja på har jag redan lagt ut en och den andra är på en livrädd liten Agnes brevid tomten. Kan dock säga att det var med all rätt, han såg inte klok ut den tomten! Lillstumpan som inte  är så liten längre.. :)

Kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0