"Är man stor, måste man vara snäll".

Så lyder alvedons reklam kampanj. Jag och några klass kamrater satt och diskuterade svin influensan tidigare idag och kom fram till att Sverige är tvungen att inhandla ca 3 gånger så mycket vaccin som vi är invånare. pga något som jag för tillfället inte är så väl inläst på. Vissa av oss tänker dessutom inte vaccinera oss vilket innebär att det kommer vara ett överflöd av vaccin som inte kommer att användas. Det vi då sa var att vi, såsom vårat grannland Norge ska göra, borde skänka dessa doser av vaccin till något land som är i bättre behov av det men som inte har råd. Det tycker jag iallafall!

Kom just hem från jobbet. Har även hunnit vara ner på stan en snabbis för att lämna ett kvitto och inhandla från gröningen. Kommer ju inte hinna med det under veckan då jag jobbar varje eftermiddag och kväll. Nu däremot har jag tänkt ta tummen ur arslet och städa lägenheten. Fick ju med mig en förhoppningsvis bättre dammsugare när jag for från mamma, så den här kanske t.om får upp all skit istället för att styra runt det på golvet.

HOJT!



Kommentarer
hänihss

heeey, din bild har dissaperat ;p



gröningen.. hoho, innan jag fattade.. ;P

2009-10-13 @ 17:38:00
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0