Suck

Går miste om en nageltid imorgon då jag ligger i sjukan, men fick en tid den 8/12 då jag har planerat att göra naglar nu inför jul och nyår. Jag känner mig lite smått utstött då jag är den enda i våran trio som inte har några ännu, och mina orginal blir bara kortare och kortare (jag undrar varför...?). Ska göra något fränt, om det går. Har inte tänkt göra naglarna fullt lika långa som jag hade dom i somras eftersom jag har en tendens att bli av med dom då. Tror dock inte att det bara har med längden att göra då tre naglar släppte av ingen orsak alls. Jag satt på en gummiring efter en vattenskoter och var iprincip nagel-lös då vi kom iland? :p



Behöver väl kanske inte ens säga vart bilden kommer ifrån? ;)
Tycker sjukt mycket om det svarta mönstret och om det inte kommer gå att göra så får du fundera ut något annat roligt åt mig F! :)



Kommentarer
Frida

Jag fixar no problem....om du vill kan du ta andra färger också... :)

2009-11-24 @ 12:19:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0