Spontant

Som jag sa i fredags var tanken att jag skulle fara till F och se på film, vilket vi så vacker påbörjade. Vi for till hemmakväll och valde ut en film, betalade, gick på hemköp och skulle köpa godis och fick som vanligt ett infall och köpte med oss groggvirke hem. Vi komme oss en drink och 40 minuter in i filmen då vi bestämde oss på att dra igång musik istället och göra oss iordning för utgång.

Så vid tolv var vi inne på något som jag personligen skulle vilja kalla ett folktomt dansgolv, men det har väl aldrig stoppat oss förut? Hur jag vaknade upp dagen efter med en svullen och blå läpp efter en knockout av F igår är dock något som övergår mitt förstånd. Två stycken på ett stort dansgolv och hon lyckas hitta av min läpp.. Nåja, vi fick bokstavligt talat äga dansgolvet hela kvällen :)

Gårdagskvällen spenderade jag hos mamma och Thomas med kanske det goaste gammfolket någonsin. Åt god mat och spenderade kvällen framför körslaget. Sedan for jag en sväng förbi J på jobbet och sedan hemåt. Fick konstaterat att vissa människor är av det dummare slaget. Om man inte kan läsa en skylt där det står "Förhyrd P-plats" då ska man heller inte ha tillgång till ett körkort. Så jag gjorde vad jag skulle ha gjort för länge sedan och ringde till Securitas, men inte hade denna idiot någon lapp då jag kom ut  på parkeringen imorse, så jag ordnade en egen. Nu är jag bara sjukligt less på att behöva parkera framför porten då jag betalar för min parkeringsplast varenda jävla månad. Lite bitter tänker ni, men då parkeringen kostar närmare 400 kronor varje månad anser jag mig beviljad att faktiskt använda den också.

Nåja, nu ska jag äta lite lunch sedan bär det iväg in mot stan för att handla  åt min brukare. Ha en bra dag! / E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0