Otrevlig natt..

Kom hem efter en trevlig kväll med tjejerna, såg idol och greys och var duktig nog att inse när det var dags att fara hem. Otroligt nog låg jag i sängen prick klockan tolv, vad bra tänkte jag i hopp om att faktiskt få sova ungefär sju timmar. Det hoppet försvann lika fort som jag fått det då jag känner hur mitt hjärta bokstavligt talat är påväg ut ur min kropp. Har aldrig någonsin haft problemet med hjärtat men inatt somnade jag inte förrän efter tre, trots mitt tidiga sänggående. Det slog hårt och fort och det hjälpte förmodligen inte att jag blev livrädd för att något skulle hända. Riktigt obehaglig natt och jag hoppas till gudarna att det var något av en engångsföreteelse. Känner mig dock öm och sliten i kroppen idag, men det beror förmodligen snarare på min brist på sömn.

Nu ska jag göra min en macka och sedan sätta igång och sätta ihop andra delen av min uppsats. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0